محصولات

 
 
 
Brand-Rex
 
 
EDIMAX
 
 
MK Electric
 
 
Solar
 

 

 

Edimax در سال 1986 تأسيس شده و با رشد و توسعه‌اي كه داشته همواره خود را در مسير تبديل شدن به يكي از پيشتازان توليد محصولات ارتباطي شبكه قرار داده است. فعاليت‌هاي اين شركت بر طراحي، توسعه، ساخت، و ايجاد يك محدوده‌ي گسترده از راه‌حل‌هاي مبتني بر شبكه متمركز شده است و موفقيت خويش را در داشتن چهره‌ي مثبت شركت و گسترش مداوم شبكه‌هاي توزيع شركت‌هاي همكار جست و جو مي‌كند. ارزش‌هاي اساسي شركت، كيفيت خدمات، تحقيق و توسعه‌ي حرفه‌اي، خلاقيت و نوآوري هستند.

دفتر مركزي Edimax در تايوان قرار دارد و دفاتر نمايندگي آن در پنج قاره در گستره‌اي به وسعت آمريكاي شمالي، آسيا، آفريقا و اروپا مستقر شده‌اند. Edimax با پشتوانه‌ي مراكز و دفاتر توزيع بين‌المللي خود در كاليفرنيا، هلند، انگلستان، لهستان، روماني، فرانسه، آلمان، استراليا، هند، اوكراين، امارات متحده‌ي عربي، روسيه، ايتاليا، اسپانيا، چين، سنگاپور و هنگ كنگ قادر است محصولات، خدمات، قطعات يدكي و پشتيباني مورد نياز مشتريان خود در سرتاسر جهان را به موقع به آنها عرضه كند. اين شركت در سال 2003م موفق به دريافت گواهي‌نامه‌هاي ISO 9001 و ISO 14000 شده است.

تيم تحقيق و توسعه‌ي Edimax در تايوان و چين بيش از 200 عضو دارد. اين شركت براي تقويت توانايي خود در توسعه‌ي محصولات و راه‌حل‌هاي كلاس جهاني، سرمايه‌گذاري در مراكز تحقيقاتي خويش را به طور ثابت افزايش مي‌دهد. همه‌ي محصولات Edimax گواهي‌هاي CE (اتحاديه‌ي اروپا)، FCC (ايالات متحده‌ي آمريكا)، وC-Tick (استراليا) را دارند. همچنين محدوده‌ي wireless 802.11n و 802.11ac گواهي Wi-Fi را دارد. Edimax همچنين همكاري‌هاي استراتژيكي را با چند فروشنده‌ي chipset بنيان نهاده و يك عضو فعالWi-Fi Alliance و Gigabit Ethernet Alliance است.

اين شركت ماموريتي روشن و واضح دارد: «شبكه كردن مردم با يكديگر.» Edimax با پشتوانه‌ي بالغ بر 26 سال تجربه در صنعت شبكه هم اكنون قادر است به همكاران و مشتريان خود در سرتاسر جهان بهترين راه حل‌ها را ارائه دهد. اين شركت خود را متعهد مي‌داند آخرين فنآوري‌هاي شبكه را در مقرون به صرفه‌ترين قيمت براي مشتري، اعم از بهره‌برداران خانگي، دفاتر اداري كوچك، شركت‌هاي كوچك و متوسط و كسب و كارهاي بزرگ، عرضه كند. استراتژي‌هاي كاري بلندمدت در كنار نوآوري‌ها به شركت اجازه داده موقعيت خود را در صنعت شبكه به عنوان يك ايجادكننده‌ي ارزش افزوده‌ي سرشناس و مشتري‌مدار مستحكم كند.

خطوط توليد گسترده و جامع Edimax مي‌تواند نيازهاي ارتباطي هر معماري يا كاربرد (application) networking را برآورده كند. ويژگي ممتاز اين محصولات ارزش، كارآيي، و پشتيباني عالي آنها است. دامنه‌ي محصولات شامل راه حل‌هاي:

•    Wireless Router

•    Print Servers

•    xDSL Router

•    Ethernet Switches

•    Powerline Solutions

•    WiFi Extender

•    Network Access Controllers

•    Network Cameras

•    Professional Surveillance Cameras

•    KVM Switches

•    Media Converters

و ديگر networking applicationهاي مشتري‌گرا هستند.

 

     
 

 

براي كسب اطلاعات بيشتر به بروشورهاي فنی موجود در شركت، مجموعه اطلاعات گردآوری شده در سایت شرکت؛ www.negarnetworks.com و يا به سايت اينترنتي این کمپانی؛ www.edimax.com  و www.edimax-me.com مراجعه شود.

 

 

بررسی گارانتی محصول