محصولات

 
 
 
Brand-Rex
 
 
EDIMAX
 
 
MK Electric
 
 
Solar
 

کابل شبکه  Cat6A چهار زوج بهم تابیده با مقاومت 100 اهم در نوع S/FTP  با یک لایه شیلد مشترک  روی همه زوج ها و یک لایه فویل برروی هریک از زوج ها مناسب برای محیط های داری نویز میباشد ،قطر مس در هر رشته AWG 23/1 معادل (0.57mm) ،کابلهای  Cat6A با قابلیت کار در فرکانس 500 مگاهرتز و پشتیبانی پروتکل اترنت 10 گیگابایت با روکش بنفش رنگ دارای خاصیت  LSZH بوده که در صورت آتش سوزی دود و گاز سمی از خود متصاعد نمیکند و در حلقه های 500 یا 1000 متری عرضه میگردد.

کابل شبکه Cat6A چهار زوج بهم تابیده با مقاومت 100 اهم در نوع U/UTP  قطر مس در هر رشته AWG 23/1 معادل (0.57mm)  می باشد،با وجود اینکه این کابل بدون لایه های محافظ شیلد وفویل میباشد اما از رده  Cat6A بوده و به دلیل شکل خاص مثلث گونه آن قابلیت کار در فرکانس 500 مگاهرتز و پشتیبانی از پروتکل اترنت 10 گیگابایت را دارد ،با روکش بنفش رنگ دارای خاصیت  LSZH بوده که در صورت آتش سوزی دود و گاز سمی از خود متصاعد نمیکند و در حلقه های 500 متری عرضه میگردد.

کابل شبکه Cat6A  چهار زوج بهم تابیده با مقاومت 100 اهم در نوعU/FTP  با یک لایه فویل پیرامون هریک از زوج ها ،با وجود اینکه قطر مس در هر رشته AWG 26 معادل (0.40mm) میباشد اما قابلیت کار در فرکانس 500 مگاهرتز و پشتیبانی از پروتکل اترنت 10 گیگابایت را دارد. این کابل که zone cable نامیده می شود بدلیل قطر کم برای استفاده در مراکز داده توصیه میگردد ، دارای روکش بنفش که خاصیت  LSZH را داراست ودر صورت آتش سوزی دود و گاز سمی از خود متصاعد نمیکند.این کابل در حلقه 500 متری عرضه میگردد.

پچ پنل ماژولار نیم یونیت با قابلیت نصب حداکثر 4 ماژول 6 تایی 10G  

پچ کوردهای Cat6A  برندرکس در نوع S/FTP  با قابیت پشتیبانی پروتکل اترنت 10 گیگابایت برای سرورهای معمولی و خاص مناسب می باشند. پچ کوردهای برندرکس این قابلیت را به مصرف کننده میدهد تا بالاترین سطح کارایی را برای سیستم شبکه خود داشته باشد. پچ کوردهایCat6A برندرکس در متراژهای 1 تا 5 متری و با تنوع رنگی طوسی، آبی، قرمز، سبز و زرد ارائه میگردد و تمامی آنها همراه با بوت و برچسب اطلاعات می باشند.

بررسی گارانتی محصول