محصولات

 
 
 
Brand-Rex
 
 
EDIMAX
 
 
MK Electric
 
 
Solar
 

کابل های فیبر نوری برندرکس مناسب برای محیط های بیرونی ، درون ساختمان و یا کاربردهای دو منظوره با روکش های LSZH و پلی اتیلن بر اساس نوع کاربرد طراحی شده است .  این کابل ها در انواع مختلف     Steel Armored, Glass Yarn Armored و Tight Buffered می توانند دارای خواص ضد جوندگی و مقاومت بالا در برابر دمای محیط و نفوذ آب برای محیط های بیرونی و یا خواص انعطاف پذیری و عدم تولید گازهای هالوژنه و دود سمی برای محیط های درون ساختمانی گردند.

پچ کوردهای فیبر نوری برندرکس در متراژهای 1 تا 5 متری با انواع کانکتورهااز قبیل SC,ST,LC,FC,… و در حالت های مختلف در دو نوع سینگل مود و مالتی مود  طراحی و تولید میشود.

پیگتل های فیبر نوری برندرکس در متراژهای 1 یا 2  متری با انواع کانکتورها از قبیل SC,ST,LC,…  و در دو نوع سینگل مود و مالتی مود تولید و طراحی  می گردد.

پچ پنل های فیبر نوری برندکس در دو نوع unloaded ( بدون آداپتور ) و Loaded ( به همراه آداپتور ) طراحی شده و به صورت 24 ،48 و 96 پورت با قابلیت نصب  انواع آداپتورهای کواد(4تایی)، داپلکس(2تایی) و سیمپلکس SC,LC,… تولید میگردد.

آداپتورهای فیبرنوری برندرکس درانواع  LC,SC,FC.ST و در دو نوع مالتی مود و سینگل مود و به صورت سیمپلکس ، داپلکس (دو تایی) و کواد (چهارتایی) تولید می گردد.

بررسی گارانتی محصول